بلاگ

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان و معرفی 4 بازار مبل ایران

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

مبلمان امروزه به وسایل ضروری در منازل و بعضاً محیط کار تبدیل شده‌اند و کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن مبلمان وجود نداشته باشد. یکی از مهمترین دغدغه خریداران هنگام خرید مبل بودجه است و افراد به دنبال مکانی هستند که با قیمت ارزان مبلی باکیفیت تهیه کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مکان برای خرید مبل ارزان به همراه ویژگی‌ها را برایتان معرفی کنیم.

معرفی بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

در ادامه بهترین مکان‌ها جهت خرید مبل را معرفی خواهیم کرد:

مونیکا چوب

مونیکا چوب از بهترین مکان‌ها برای خرید مبل ارزان در کشور است. این فروشگاه که در شهرک اکباتان واقع شده به فروش انواع مبلمان لوکس و راحتی با مناسب‌ترین قیمت می‌پردازد. در این فروشگاه می‌توانید انواع مبل موردنظر خود را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید. مونیکا چوب برای هر کس با هر بودجه‌ای مبل مناسبی را ارائه می‌دهد که شما با رفتن به این فروشگاه هست پر برخواهید گشت.

امکان خرید حضوری و آنلاین مبل از این مجموعه وجود دارد و خریداران از هر نقطه کشور می‌توانند محصول خود را سفارش دهند. این مکان از کارشناسان حرفه‌ای برخوردار بوده که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش مشتریان از سراسر کشور هستند. همچنین کیفیت محصولات بسیار بالا بوده و مطابق با دکوراسیون داخلی و سلیقه خود می‌توانید از بین بیش از ده‌ها مبلمان مدل دلخواه خود را تهیه کنید.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

انواع مبل‌ها از بهترین متریال و در حرفه‌ای‌ترین کارگاه‌های مبل‌سازی مونیکا چوب ساخته شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید به‌صورت مستقیم و با قیمت مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها اقدام به خرید کنید. برای خرید حضوری از مونیکا چوب باید به تهران، اکباتان، مجتمع مگامال، طبقه همکف و واحد 150 مراجعه کنید.

بازار مبل یافت آباد

از دیگر مکان‌های عرضه‌کننده مبل ارزان به بازار مبل یافت آباد می‌توان اشاره کرد. در این بازار انواع مبل‌ها در طرح‌ها و مدل‌های متنوع به فروش می‌رسند. این بازار در منطقه ۱۸ تهران و ابتدای چهارراه یافت آباد قرار دارد. ناگفته نماند به‌خاطر تنوع مبلمان در این بازار نمی‌توان با قیمت‌های خیلی مناسب مواجه شد و با توجه به کیفیت محصول باید هزینه کنید.

بازار مبل چهاردانگه

از دیگر مکان‌های مناسب برای خرید مبل ارزان بازار مبل چهاردانگه را می‌توان نام برد. این بازار تنوع بسیار بالایی در عرضه مبل ندارد و هر مبلمانی را نمی‌توان در آن پیدا کرد. قیمت انواع مبل در این بازار نسبت به بازار یافت آباد مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بازار مبل جاجرود

در شرق تهران یکی دیگر از مکان‌های مناسب جهت خرید مبل وجود دارد که انواع مبلمان مدرن و کلاسیک در آن به فروش می‌رسند. علاوه بر تنوع مبلمان قیمت‌ها در این بازار نیز متنوع هستند و با توجه به کیفیت محصول باید هزینه کنید.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهمترین نکات جهت تهیه مبلمان انتخاب بهترین مکان برای خرید مبل ارزان است که باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

تنوع مبلمان

مبلمان تنوع بسیار بالایی دارند و روزبه‌روز در طرح‌های جدیدتری تولید می‌شود. محصولات در فروشگاه مبل علاوه بر طرح‌ها و رنگ‌های مختلف باید از کاربردهای متنوعی برخوردار باشند و برای منازل و انواع محیط‌های تجاری و اداری گزینه‌های مختلفی داشته باشند. در این صورت اگر بخواهید چند نوع مبلمان خریداری کنید دیگر نیازی نیست به فروشگاه‌های دیگر بروید. انواع مبل مدرن، کلاسیک، راحتی و… نیز در فروشگاه مونیکا چوب عرضه می‌شوند.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

کیفیت مبلمان

توجه به کیفیت مبلمان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مکان برای خرید مبل ارزان است. مبل باید از جنس مناسب، ماندگاری بالا و استحکام کافی برخوردار باشد و ارزش پولی که می‌دهید را داشته باشد. برای این کار سراغ برندهای معتبر بروید و باکیفیت‌ترین مبل‌ها را تهیه کنید.

قیمت مناسب

درست است که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست؛ اما قیمت محصولات عرضه شده توسط برخی از فروشگاه‌های مبلمان بیشتر از کیفیت و ارزش مبلمان است. در نتیجه به سراغ مکان‌هایی بروید که با قیمت مناسب و منصفانه محصولات خود را عرضه می‌کنند. خرید مستقیم مبل از شرکت تولیدی به دلیل حذف واسطه‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، همچنین این نکته را فراموش نکنید در صورتی که خواستار بهترین مبل باشید باید قیمت بیشتری پرداخت کنید.

مشتری‌مداری

مناسب‌ترین مکان برای خرید مبل ارزان باید دارای پرسنل بااخلاق باشد که نیاز مشتریان را در اسرع وقت پاسخ دهند. در این صورت مشتری ترغیب می‌شود برای خریدهای بعدی مجدد به فروشگاه مراجعه کند. همچنین کارشناسان باید از اطلاعات کافی جهت راهنمایی خریداران برخوردار باشند.

پیشنهاد خرید
saman1
آینه کنسول مدل سامان (saman)25,000,000 تومانخرید کنید

نکات مهم برای خرید مبل ارزان

برای خرید مبلمان برخی نکات مهمی که باید رعایت کنید عبارتنداز:

اندازه محیط

قبل از خرید مبل باید محیط موردنظر را اندازه‌گیری کنید و مساحت کل محیط را اندازه بگیرید و با توجه به آن مبل را خریداری کنید. مبل باید متناسب با ابعاد محیط باشد و دست و پاگیر نشود.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

دکوراسیون داخلی

مبل‌ها در مدل‌های بسیار مختلفی طراحی می‌شوند که هنگام خرید باید سبک دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. همچنین با در نظر گرفتن سبک عناصر دیگر مانند فرش و پرده‌ها به تصمیم بهتری در انتخاب مبل دست پیدا خواهید کرد.

متریال

هنگام خرید جنس پارچه، فوم و بدنه مبلمان را بررسی کنید. متریال مبل باید کیفیت بالایی داشته باشد و پس از گذشت مدتی فرم و ظاهر خود را از دست ندهد. هر چه کیفیت مبل بیشتر باشد از دوام بالاتری برخوردار بوده و انتخاب اقتصادی‌تری به شمار خواهد رفت.

بودجه

توانایی مالی از مهمترین مسائل هنگام خرید مبل است. با توجه به این که مبل تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد می‌توان متناسب با بودجه خود مدل‌های زیبا و باکیفیتی را انتخاب کرد.

نوع مبل

مبل‌ها از نظر سبک طراحی متفاوت هستند و بستگی دارد در چه قسمتی از منزل می‌خواهید آن را قرار دهید. برای مثال اگر به‌منظور استراحت و استفاده روزانه قرار است استفاده شود باید به سراغ مبلمان راحتی بروید.

سایر نکات خرید مبل ارزان

  • مبل موردنظر باید استحکام و طول عمر بالایی داشته باشد که در این صورت اقتصادی‌تر است و تا سال‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.
  • رنگ مبلمان باید بامحیط همخوانی داشته باشد و در صورتی که کودک یا حیوان خانگی دارید توصیه می‌شود مبل‌هایی با پارچه تیره خریداری کنید.
  • خرید اینترنتی مبل باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ و زمان می‌شود و تمام مدل‌ها را می‌توانید در کمترین زمان بررسی کنید.
  • از سلامت مبل مطمئن شوید و استحکام اتصالات آن را چک کنید.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

مزایای بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

خرید مبل ارزان از شرکت‌های تولیدی نظیر مونیکا چوب با مزایای زیادی همراه است که عبارتند از:

  • محصولات با قیمت تولیدی عرضه می‌شوند که بسیار اقتصادی و ایده‌آل است.
  • می‌توان از خدمات پس از فروش کارخانه بهره‌مند شد.
  • تحویل مبلمان توسط افراد حرفه‌ای و باتجربه صورت می‌گیرد و به محصول آسیبی وارد نمی‌شود.
  • تنوع مبلمان از نظر سبک، طرح، رنگ و ابعاد بسیار بالا است و انتخاب را برای مشتریان راحت می‌کند.
  • محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود.
  • هر زمان که بخواهید می‌توانید با تیم پشتیبان ارتباط بگیرید و علاوه بر ثبت سفارش سوالات و مشکلات خود را برطرف کنید.

انواع سبک های مبل

مبلمان انواع گوناگونی دارند و در سبک‌های مختلف تولید می‌شوند که عبارتند از:

مبل استیل

مبل استیل یا مبل سلطنتی از محبوب‌ترین سبک‌های مبلمان شناخته می‌شود و فضا را شیک و لوکس جلوه می‌دهد. این مبلمان برای پذیرایی و اتاق‌های مهمان مناسب بوده و جنبه تشریفاتی دارد. این محصول مدل‌های بسیار زیبایی دارد و در ساخت بدنه آن از چوب منبت‌کاری استفاده می‌شود.

مبل ال

از پرفروش‌ترین مبلمان به مبل ال می‌توان اشاره کرد که نسبت به سایر سبک‌ها قیمت مناسب‌تری دارد. افراد با بودجه پایین می‌توانند به تهیه این نوع مبل بپردازند. این مبلمان تنوع بسیار بالایی دارد و علاوه بر مکان‌های راحت می‌توان در مکان‌هایی که حالت رسمی دارند؛ مانند ادارات از آن‌ها استفاده کرد. این مبل به راحتی گوشه اتاق را پر می‌کند و در هر محیطی با هر ابعادی می‌توان آن را به کار برد.

بهترین مکان برای خرید مبل ارزان

مبل چستر

مبل چستر از دیگر مبلمان شیک و بسیار زیبا است که بدنه بسیار مقاوم و محکمی دارد، همچنین این مبلمان بسیار راحت بوده و برای استراحت مناسب هستند. علاوه بر منازل می‌توان در انواع محیط‌های مختلف مانند دفاتر اداری و مکان‌های تجاری از آن‌ها استفاده کرد. در تهیه این محصول از چرم و پارچه‌های باکیفیت استفاده می‌شود.

مبل راحتی

در اغلب خانه‌ها جهت نشستن و استراحت از مبل راحتی استفاده می‌شود. مبل راحتی مخاطب بالایی در سراسر دنیا دارد و متداول‌ترین سبک مبلمان شناخته می‌شود. این محصول در رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوع تولید می‌شود و از نشیمنگاه و تکیه‌گاه استانداردی برخوردار است. امکان استفاده آن در بسیاری از مکان‌ها وجود دارد و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون‌های داخلی را دارد.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از دیگر مبلمان‌های زیبا و خاص است که پارچه‌های مرغوب و منبت‌کاری‌های ظریف در ساخت آن به کار رفته‌اند. مبل کلاسیک در مقایسه با مبل سلطنتی طراحی ساده‌تری دارد و از مهمترین ویژگی‌های این مبلمان می‌توان به تنوع در انتخاب راحتی و استحکام بالا اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین مکان برای خرید مبل ارزان و ویژگی‌های آن پرداخته شد. انواع مبلمان در فروشگاه مونیکا چوب در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار مختلف عرضه می‌شوند که دست مشتریان برای خرید باز است. تمامی محصولات از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار بوده و شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کنید. با خرید مبلمان از این مجموعه می‌توانید از مزایایی نظیر قیمت مناسب، ضمانت کیفیت و اصالت کالا و ارسال سریع و مطمئن برخوردار شوید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *