دکوراسیون داخلی

مرکز خرید تخت خواب

مرکز خرید تخت خواب

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع تخت خواب ها و ویژگی‌های یک تخت خواب خوب آشنا کنیم تا به هنگام خرید بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. انتخابی که در عین راحتی، متناسب با نیاز شما نیز باشد. برای آشنایی کامل با این موضوعات پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

پیشنهاد خرید
mowj
سرویس خواب دو نفره مدل موج59,000,000 تومانخرید کنید

انواع تخت خواب

تخت خواب های موجود در بازار بنا به نیاز مخاطبان به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند تا بتوانند با وجود داشتن یک سری ویژگی‌های مخصوص به خود، نیاز مخاطبان را برآورده کنند. در ادامه ما قصد داریم تا شما را با انواع تخت خواب ها و توضیحات مختصری از هر کدام آشنا کنیم:

تخت خواب تک نفره

تخت خواب های تک نفره جزو تخت خواب های پر طرفدار و پرتقاضا به شمار می آیند که در طرح‌های مختلف و متناسب با نیاز تمام مخاطبان تولید می شوند. این تخت خواب ها می توانند در طرح های کلاسیک، اسپرت با غیره تولید شوند. جامعه مخاطبان این تخت‌های تک نفره بسیار گسترده است و می‌تواند برای کودکان، نوجوانان، جوانان، اتاق مهمان و… مناسب باشد.

تخت خواب دونفره

تخت‌های دو نفره نوعی دیگری از تخت‌ها هستند که طرح های کلاسیک، ساده و فانتزی، سلطنتی، مدرن در بازار موجودند. بنابراین این تخت‌ها نیز به دلیل داشتن تنوع فراوانی که دارند بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرند.  تخت‌های دونفره می توانند از ویژگی‌های همچون داشتن کمد، داشتن سیستم صوتی برخوردار باشند که همین موارد نیز توانسته بر خواستنی تر شدن آن‌ها تاثیر بگذارد. این تخت‌ها در اندازه و ارتفاع‌های متفاوتی در بازار وجود دارد که شما می توانید بر اساس فضا و سلیقه خود انتخابی عالی داشته باشید.

تخت خواب تاشو

از دیگر مدل های تخت، تخت‌های تاشو هستند که در طول روز می توانید از آن‌ها در قالب یک مبل راحت و درطول شب به شکل یک تخت راحت و استاندارد استفاده کنید. این نوع تخت‌ها، مبل‌های کلاسیک و ساده ای هستند که باز می شوند و در قالب یک تخت مورد استفاد ه قرار می‌گیرند. تخت‌های تاشو به صورت یک نفره و دونفره موجود هستند و شما می توانید آن‌ها را در رنگ ها و طرح های مختلفی سفارش دهید.  همچنین لازم به ذکر است که این نوع تخت‌های برای فضاها و خانه های کوچک بسیار مناسب هستند و شما می توانید با وجود داشتن فضای کم هم از داشتن مبل و هم تخت خواب لذت ببرید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید سرویس‌های راحتی به هر برند و فروشگاهی اعتماد نکنید و با شناخت کامل و درست، انتخابی مناسب داشته باشید.

تخت خواب های کابین دار

اگر فضای اتاقی که می‌خواهید برای آن تخت خواب بخرید، کم است. تخت خواب های کابین دار به دلیل داشتن کشو بهترین گزینه برای شما هستند. این تخت‌ها هم ظاهر زیبایی دارند و هم با وجود مرتب کردن اتاق خواب از شر وسایل اضافی اتاق شما را زیباتر می کنند. اگر جوان یا نوجوانی دارید که می‌خواهید برای اتاقش تخت خوابی تهیه کنید، این مدل تخت انتخاب مناسبی است.

تخت ‌هایی با قابلیت تنظیم

اگر با هر نوع تختی راحت نیستید، تخت‌های قابل تنظیم با داشتن قابلیت تنظیم کردن ارتفاع، تکیه گاه و … بهترین و بالاترین راحتی را برای شما فراهم می کنند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن کمر درد یا گودی کمر، نیاز دارند تا تخت خواب خود رو به صورت خاصی تنظیم کنند تا درد کمر آن‌ها بهبود پیدا کند، اگر شما هم جز این افراد هستید تا اینکه بیشترین راحتی را برای زمان استراحت خود می‌خواهید، این نوع تخت برای شما ساخته شده است.

ویژگی‌ های یک تخت خواب خوب چیست؟

یک تخت خواب خوب برای داشتن بیشترین راحتی، لازم است تا از استانداردهایی برخوردار باشد که ما در این بخش از مقاله قصد داریم شما با این ویژگی‌ها آشنا کنیم:

استاندارد بودن سایز تخت خواب

توجه به سایز تخت خواب نسبت به اینکه دونفره است ولی برای دو نفر مناسب باشد یا تک نفره و برای تک نفر مناسب، بسیار مهم است. همچنین توجه به سایز و ابعاد تخت خواب نسبت به فضایی که قرار است قرار گیرد نیز از موضوعات مهمی است که باید به هنگام خرید به آن توجه داشت. برای مثال اگر شما فضای کمی دراختیار دارید و می‌خواهید تخت دونفره بخرید، تخت‌های جک دار برای شما گزینه مناسبی هستند چرا که می توانید از فضای زیرین تخت برای گذاشتن وسایل اضافی استفاده کنید.

متریالی که برای ساخت تخت استفاده شده است

همیشه و همه جا به هنگام خرید به جنس محصولی که قصد خرید آن را داریم توجه می‌کنیم. خرید تخت خواب نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است تا به هنگام خرید تخت نیز به موادی که برای ساخت آن استفاده شده، توجه داشت. تخت خواب ها از متریال متفاوتی همچون چوب، فلز، ام دی اف، ورق و… ساخته می شود که هر کدام از این آن‌ها به صورت چشمگیری روی قیمت تخت خواب تاثیر گذار است. به عنوان مثال تختی که بیشترین متریالش از چوب باشد قیمت بالاتری دارد چرا که چوب از ام دی اف گران تر است. بنابراین با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید سعی کنید تا بهترین تخت خواب را از نظر متریال و نوع ساخت انتخاب کنید.

ارتفاع تخت مهم است

یکی دیگر از مواردی که مهم است و باید به آن توجه داشت، ارتفاع تخت خواب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ارتفاع تخت تاثیر زیادی روی گردش هوا دارد و برای این موضوع لازم است تا به ارتفاع تخت توجه کرد. به عنوان مثال برای کودکان لازم است تا ارتفاع تخت بین 20 الی 30 سانتی متر باشد و برای افراد بزرگسال این اندازه بین 35 تا 40 سانتی متر مناسب است. نکته قابل توجه به هنگام خرید تخت‌های طبقاتی است که باید حواستان باشد فاصله میان طبقات تخت‌های طبقاتی  40 تا 100 سانتی متر باشد.

سرویس خواب دو نفره مدل آماتا (amata)

مرکز خرید تخت خواب کجاست؟

ما همیشه دوست داریم تا برای خرید وسایل موردنیازمان از فروشگاه های معتبر خرید کنیم. این بار ما از شما می‌خواهیم تا برای خرید تخت خواب به هر فروشگاه و برندی اعتماد نکنید چرا که یک انتخاب اشتباه زمان خرید تخت خواب می‌تواند آسیب غیر قابل جبرانی به ستون فقرات شما وارد کند. مونیکا چوب سال‌ها است که در زمینه سرویس‌های راحتی فعالیت دارد و طی این سال‌ها توانسته همیشه با ارائه بهترین کیفیت به مشتريان خود، بالاترین رضایت و میزان اعتماد را ایجاد کند. مونیکا چوب با رعایت استاندارد های مهم و استفاده از بهترین متریال برای ساخت تخت خواب توانسته مشتریان وفاداری را در طی سال‌ها داشته باشد.

 

نتیجه گیری

راحتی و دوام به هنگام خرید سرویس‌ خواب همیشه حرف اول را می زند. همانطور که گفتیم همه ما دوست داریم بعد از سپری کردن یک روز کاری طولانی یک شب آرام و راحت را داشته باشیم. یکی از موارد مهم برای داشتن این شب راحت، انتخاب یک تخت خواب خوب و استاندارد است. ما در این مقاله قصد داشتیم شما را برخی از انواع تخت خواب، ویژگی‌های یک تخت خواب خوب و در آخر معرفی مرکز خرید تخت خواب را به شما معرفی کردیم. امیداوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *