دکوراسیون داخلی

راهنمای انتخاب میز ناهارخوری (+نکات دکوراسیون داخلی)

راهنمای انتخاب میزناهارخوری (+نکات دکوراسیون داخلی)

در واقع برای داشتن یک دکوراسیون بی نظیر، کوچکترین جزئیات دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت به آن چیزی که می‌خواهید برسید. از وسایل خانه گرفته تا انتخاب رنگ‌ها، نوع طراحی خانه و …، همه و همه به نوعی در این موضوع دخیل هستند. با این وجود، برخی از قسمت‌ها و برخی از وسایل هستند که تأثیر چندین و چند برابری دارند. به عنوان مثال، آشپزخانه آن بخشی از خانه است که تأثیر زیادی دارد و میز ناهارخوری در آن، زیبایی را چندین و چند برابر می‌کند. بنابراین اگر به فکر انتخاب میزی هستید که به دکوراسیون شما نزدیک باشد، شما در حال قدم برداشتن به سمت خانه ای زیباتر و اصولی‌تر هستید! به شما تبریک می‌گوییم. به خواندن ادامه دهید، مونیکاچوب را دنبال کنید و با نکات انتخاب میز ناهاخوری بیشتر آشنا شوید:

پیشنهاد خرید
Liam۵
ناهارخوری فلزی مدل لیام (Liam)59,000,000 تومانخرید کنید

چطور بهترین و مناسب‌ترین میزناهارخوری را برای خودمان انتخاب کنیم؟

پیشنهاد خرید
Noah۴
ناهارخوری فلزی مدل نووا (Noah)59,000,000 تومانخرید کنید

چطور بهترین و مناسب‌ترین میزناهارخوری را برای خودمان انتخاب کنیم؟

همین حالا با یک متخصص دکوراسیون داخلی صحبت کنید و از او درباره میز ناهارخوری بپرسید! بدون شک او به شما خواهد گفت که یکی از اساسی‌ترین المان‌های زیبایی‌شناسی در خانه‌ها، انتخاب درست میزناهارخوری است.

اما شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که با توجه به تنوع محصولات بازار و شکل و شمایل‌های مختلف، کدام مورد بهترین انتخاب برای خانه شما است؟

پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم، محل قرارگیری این میز را به دقت انتخاب کنید. در واقع آن چیزی که شما به آن نیاز دارید، ابعاد دقیق محیط تان است. همچنین پیش از انتخاب، تعداد نفراتی که قرار است از میز استفاده کنند هم برای خودتان مشخص کنید. این دو مورد پیش نیاز هستند.

اما این انتهای ماجرا نیست! در ادامه برای انتخاب بهترین میزی که متناسب با دکوراسیون داخلی خانه شما باشد، نکات دیگری را مطرح می‌کنیم که آن‌ها را هم حتماً در نظر داشته باشید:

انتخاب متریال میز ناهارخوری بسیار تأثیرگذار است!

انتخاب متریال میز ناهارخوری بسیار تأثیرگذار است!

اولین و یکی از مهمترین نکاتی که در خرید میزناهارخوری باید به آن توجه داشته باشید، متریال است. تنوع محصولات بازار به قدری زیاد است که شاید برای خرید گیج شوید و از جمله مواردی که باعث ایجاد این تنوع می‌شود، استفاده از متریال‌های مختلف است. از جمله آنها می‌توان به چوب، پلاستیک، استیل، شیشه پلیمر، پلی استر و … اشاره کرد.

هر کدام از این متریال‌ها، دارای کاربردهای خاص خودشان هستند و مزایا و معایبی دارند. شاید با خودتان بگویید بهترین متریال کدام است؟

در بین آنها نمی‌توانیم به بهترین اشاره کنیم؛ چرا که براساس نیاز و شرایط شما و افراد دیگر، بهترین متریال متفاوت است. با این وجود، شاید یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین آنها، میزهای ناهارخوری چوبی باشد. توصیه می‌کنیم پیش از خرید، راجب این متریال‌ها و خواص هر کدام بیشتر بدانید و با دیدی باز، دست به انتخاب بزنید.

ناهارخوری مدل ارون

چه مدل و طراحی را برای میز ناهارخوری تان در نظر گرفته‌اید؟

همان‌طور که برای انتخاب متریال حسابی دستتان باز است و گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد، برای انتخاب طرح و مدل میز هم انتخاب‌های زیادی دارید! از جمله این انتخاب‌ها می‌توان به شکل‌های مربع، بیضی، مستطیل، گرد و … اشاره کرد.

انتخاب طرح تا حدود زیادی به فضای شما و سلیقه تان بستگی دارد. اکر دارای فضای کوچکی هستید، یکی از بهترین گزینه‌های شما، میزهای ناهارخوری گرد هستند. میزهای گرد همچنین این امکان را به شما می‌دهند تا از تعداد صندلی بیشتری در دور تا دور آن استفاده کنید.

البته استفاده از میزهای گرد در صورتی است که سبک دکوراسیون داخلی تان هم آنقدرها کلاسیک نباشد! اگر دارای سبکی رسمی‌تر هستید، شاید انتخاب میزهای مستطیلی برای شما بهتر باشد.

انتخاب ابعاد درست میز ناهارخوری، واقعاً مهم است!

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید به آن توجه داشته باشید، ابعاد میز است. در واقع انتخاب درست میزی که ابعاد آن متناسب با فضایی باشد که برایش در نظر گرفتید و تعادل بصری معقولی را ایجاد کند، به صورت ناخودآگاه زیبایی محیط تان را چندین و چند برابر می‌کند. خوب است بدانید، ذهن انسان براساس نظم خلق شده‌است؛ از این رو، اگر میزی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد نباشد یا تعادل نداشته باشد، آرامش شما به راحتی سلب می‌شود و خودتان هم نمی‌دانید چرا این اتفاق برایتان می‌افتد!

موضوع دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید، ارتفاع میز است. معمولاً افراد هنگام خرید توجهی به این موضوع ندارند. شما مانند آنها نباشید و براساس شرایط فیزیکی بدن خودتان آن را انتخاب کنید. با این وجود به صورت کلی، لازم است بدانید ارتفاع متوسط میزهای ناهارخوری، بین 75 تا 80 سانتی‌متر است و بیشتر نمونه‌های بازار از همین اندازه تبعیت می‌کنند.

میز ناهارخوری را در کجای خانه قرار می‌دهید؟

مورد دیگری که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید آن است که کدام بخش خانه را برای قرار گرفتن میز انتخاب کرده‌اید؟ گاهی افراد محیط‌های بسیار پر رفت و آمد را برای آن انتخاب می‌کنند. چنین انتخابی واقعاً اشتباه است! می‌دانید چرا؟

جدا از آنکه رفت و آمد برای شما سخت‌تر می‌شود، معمولاً در چنین جایگاهی نمی‌توانید نظم را برای میزتان به خوبی حفظ کنید و آرامش شما را از بین می‌برد.

این در حالی است که آشپزخانه، شاید یکی از بهترین محیط‌های قرارگیری میز ناهارخوری باشد و تا حدودی رفت و آمد در آن کم است.

پس دقت زیادی برای آن به خرج دهید و این مورد را اصلاً دست کم نگیرید!

فروش ناهارخوری مدل نرگس

میز ناهارخوری باکیفیت و اصولی را از کجا خریداری کنیم؟

و اما! آخرین موردی که حسابی در زیبایی دکوراسیونتان تأثیرگذار خواهد بود آن است که از کدام فروشگاه میزتان را تهیه می‌کنید؟

انتخاب میزی با طراحی استاندارد، اصولی و کیفیت بالا، به شما این امکان را می‌دهد تا به دکوراسیون خانه تان کمک زیادی کنید و برای مدت‌های طولانی بدون هیچگونه آسیبی آن را داشته باشید.

مونیکاچوب این امکان را برای شما فراهم کرده‌است تا با تنوع زیاد میز ناهاخوری باکیفیت، دغدغه ای برای خرید نداشته باشید و به سرعت، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. مونیکاچوب آماده است تا هر آنچه برای یک خرید رضایت بخش نیاز دارید به شما هدیه دهد.

و در نهایت ….

و در آخر، این هم از میزناهارخوری و تأثیر فوق‌العاده آن در دکوراسیون داخلی خانه تان!

ناهارخوری مدل بلور

سپاسگزاریم که وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب صرف کردید. اگر سؤال و یا تجربه ای از خرید میزناهاخوری دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب، به اشتراک بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *