دکوراسیون داخلی

بازار مبل تهران کجاست؟ 

بازار مبل تهران کجاست

بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران کدامند؟

برای خرید مبل در شهر بزرگ و پرجمعیتی مانند تهران باید زمان زیادی را صرف گشت و گذار کنید تا محل مناسبی برای خرید لوازم چوبی با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید. شناخت بهترین بازارهای مبلمان تهران به شما کمک می‌کند تا براساس بودجه و سلیقه خود بتوانید برند، مدل و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بازارهای معروف مبلمان مانند بازار دلاوران، خاوران، نعمت آباد، یافت آباد، چهاردانگه، خلیج فارس، ملایر و … وجود دارد که انواع مختلف از مبل سلطنتی (استیل) گرفته تا راحتی، کلاسیک، مدرن و … را ارائه می‌دهند. حتی برای افراد ساکن تهران نیز شناخت بهترین بازار مبلمان میان انواع بازارها زمانبر و سخت است چه برسد برای افرادی که از شهر‌های دیگر تصمیم به مسافرت به شهر تهران و خرید مبلمان می‌کنند.

آدرس بازار مبلمان تهران

شناخت آدرس بازارهای مبلمان امکان دسترسی به آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. تهران شهر بزرگی است، به همین دلیل رفتن از شرق به جنوب یا سایر مکان‌ها زمان زیادی را می‌طلبد، برای سهولت دسترسی مردم به مکان نمایشگاه، تولیدی و فروشگاه‌های مبلمان و لوازم چوبی در شهر تهران، بازارها در مناطق شرقی، جنوبی و غربی پراکنده شده‌اند. ما آدرس تعدادی از شناخته شده‌ترین بازارهای مبل در تهران را شرح می‌دهیم.

آدرس بازار مبل یافت آباد

آدرس بازار مبل یافت آباد

آدرس بازار مبل یافت آباد

از محبوب‌ترین بازارهای مبل در ایران، بازار یافت آباد است که بیش از هشت هزار فروشگاه مبل در برندهای مختلف دارد. بعید است به فکر خرید مبل باشید و اسم یافت آباد به گوشتان نخورده باشد. این بازار عرضه‌کننده انواع مدل‌ها و طرح‌های سلطنتی، راحتی، فرانسوی، ایتالیایی با محدوده قیمتی متنوع برای انواع اقشار جامعه و سلیقه‌های مختلف است. این بازار در غرب منطقه 18 تقاطع بزرگراه آیت ا…سعیدی (جاده ساوه)، خیابان بازار مبل (یافت آباد) قرار دارد. برای بسیاری از افراد این سؤال پیش می‌آید که کدام بازار مبل در تهران بهتر است؟ یافت آباد قدمت و شهرت بالایی در تولید و عرضه مبلمان دارد و یکی از بهترین ها است. اما رقبای این بازار کم نیستند.

 

آدرس بازار مبل ایران شماره 3

آدرس بازار مبل ایران شماره 3

آدرس بازار مبل ایران شماره 3

بازار مبل ایران شماره ۳ در تهران واقع شده است و یکی از بهترین بازارهای مبل در این شهر است. این بازار دارای ۹ طبقه است که شامل ۶ طبقه تجاری و ۳ طبقه پارکینگ است. هدف اصلی این بازار عرضه انواع مبلمان داخلی و خارجی و توسعه فضاهای مدرن و تجاری در محله یافت آباد تهران است.

بازار مبل ایران شماره ۳ علاوه بر ارائه مبلمان منزل و اداری، به فروش مبلمان کودک، پرده، پارچه و تزئینات مبل نیز می‌پردازد تا تمامی نیازهای عمومی مردم و علاقه‌مندان به صنعت مبل را پاسخگو باشد.

این بازار با داشتن امکانات رفاهی مدرن و کامل، شامل رستوران و کافی‌شاپ، سوپرمارکت، نمازخانه، آسانسور و پله برقی و فضایی دلپذیر، لوکس و راحت، برای خریداران بهترین تجربه را فراهم می‌کند.

 

آدرس بازار مبل پاسارگاد

آدرس بازار مبل پاسارگاد

آدرس بازار مبل پاسارگاد

بازار مبل پاسارگاد یکی از بزرگترین و بهترین بازارهای مبل در تهران است. این بازار در منطقه یافت آباد واقع شده و دارای معماری خاصی است که الهام گرفته از فرهنگ ایرانی است. مساحت این بازار حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع است و شامل سه طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ اختصاصی است.

هدف از ایجاد بازار مبل پاسارگاد، فراهم کردن مکانی مناسب برای خریداران است تا با آرامش خاطر و با صرف کمترین زمان، از بیشترین تنوع و انتخاب‌های موجود در بازار استفاده کنند. در این بازار بیش از ۶۰ شرکت و برند معتبر در صنعت مبلمان و دکوراسیون فعالیت می‌کنند و هر فروشگاه به صورت انحصاری و مستقل عمل می‌کند.

بازار مبل پاسارگاد تجهیزات پیشرفته‌ای مانند سیستم‌های سرمایش و گرمایش، آسانسورهای متعدد، پله‌های برقی، سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته، کافی‌شاپ و فست‌فود و غیره را داراست.

آدرس بازار مبل پاسارگاد در خیابان یافت‌آباد شرقی، بزرگراه آیت الله سعیدی، یافت آباد قرار دارد.

 

آدرس بازار مبل خلیج فارس

آدرس بازار مبل خلیج فارس

آدرس بازار مبل خلیج فارس

بازار مبل خلیج فارس یکی از بهترین بازارهای مبل در تهران است. این بازار در انتهای خیابان یافت آباد شرقی واقع شده است و یکی از پاساژهای بزرگ است که انواع مبلمان منزل و سیسمونی را عرضه می‌کند. بازار مبل خلیج فارس به عنوان یکی از مدرن‌ترین و معروف‌ترین مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت آباد شناخته می‌شود. این پاساژ در ۴ طبقه قرار دارد و برندهای مشهوری را در زمینه مبل استیل، کلاسیک، راحتی و مدرن، سرویس خواب بزرگسال و سیسمونی به خریداران عرضه می‌کند. همچنین بازار مبل خلیج فارس به علت برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های فروش مبلمان در بین پاساژها و مراکز خرید مبلمان در یافت آباد معروف است. آدرس این بازار در میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد قرار دارد.

آدرس بازار مبل جاجرود، تنها بازار مبل خارج از شهر

بازار مبل جاجرود در شرق تهران قرار گرفته و جزء بزرگترین بازارهای غنی از صنایع چوب و مبلمان با تنوع طرح و قیمتی بالا است. در این بازار انواع مدل مبل‌ها در سبک، طرح و برند مختلف را تولید‌کنندگان به نمایش می‌گذارند. اگر به دنبال بهترین برندهای مبلمان مانند دوناریه، موندریان، مبل راثی، سام اکسون، الدورادو، گروسی و مبلمان صبا هستید، پیدا کردن این برندها در بازار مبل جاجرود بسیار راحت است. این بازار در حاشیه شهر واقع شده و آدرس آن فاصله 20 کیلومتری شرق تهران در مسیر جاده آبعلی و منطقه کمرد است.

آدرس بازار مبل چهاردانگه در تهران

بازار مبل چهاردانگه طی سال‌های اخیر توانسته با ارائه محصولات باکیفیت نام خود را میان محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان مبلمان و لوازم چوب قرار دهد. این بازار در منطقه 19 جنوب غربی تهران از توابع اسلامشهر قرار دارد. سمت آزادگان به حد فاصل بزرگراه تهران ساوه و بزرگراه تهران قم شما را به خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب هدایت می‌کند و از این طریق می‌توانید به شهرک صنعتی چهاردانگه و بازار آن برسید.

آدرس بازار مبل دلاوران، بزرگ‌ترین مرکز خرید مبل شرق تهران

بازار مبل دلاوران نیز محبوبیت بالایی میان مشتریان خود دارد و افراد زیادی نه تنها از شهر تهران بلکه سراسر ایران این بازار مبل را به عنوان یکی از بهترین عرضه‌کنندگان صنایع چوبی می‌شناسند. آدرس این منطقه در خیابان دلاوران، حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج قرار گرفته است و شما می‌توانید با مترو رسالت به این بازار دسترسی پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای بازار دلاوران قیمت‌های مقرون به صرفه مبل‌ها در عین کیفیت بالا و طراحی زیبای آن‌ها است.

آدرس بازار مبل پاسگاه نعمت آباد

بازار مبل نعمت آباد برای افرادی که به دنبال مبلمان با قیمت مناسب هستند، بهترین گزینه است. اگر به دنبال مبل‌های لوکس با قیمت بالا هستید، زمان خود را صرف گشت و گذار در این بازار تلف نکنید. اما اگر به دنبال جنس‌های متوسط با قیمت مقرون به صرفه هستید، می‌توانید شانس خود را برای خرید بهترین مبل در تهران امتحان کنید. مدل‌های متنوعِ باکیفیتِ خوبی در این بازار برای انواع سلیقه‌ها فراهم شده است. این بازار در بزرگراه کاظمی، جانباز، شاهی شرقی قرار گرفته است.

بازار آنلاین مبلمان

با گسترش تکنولوژی و فروشگاه‌های اینترنتی، خرید آنلاین مبل از تهران به یکی از الزامات تبدیل شده است. بسیاری مردم ترجیح می‌دهند به جای صرف زمان زیاد برای گشت و گذار در فروشگاه‌های حضوری به صورت آنلاین محصولات را بررسی کنند و در صورت تمایل با یک کلیک و پرداختِ هزینه، مبلمان و سایر لوازم چوبی مورد نظر خود را خریداری کنند. تکنولوژی لطف بزرگی به انسان‌ها کرده، مردم از هر شهر و منطقه‌ای می‌توانند مبلمان در یافت آباد، چهاردانگه و هر منطقه دیگر را دیده و مدل‌ها و برندهای مختلف را بررسی کنند. تصمیم با شماست، می‌توانید پس از تعیین مدل مورد نظر به صورت آنلاین خریداری کنید یا در یک زمان مشخص به سوی بازار مبل در تهران حرکت کنید و مبلمانی که در محل مورد نظر پسندیده‌اید را خریداری کنید. فروشگاه آنلاین مبل مرز جغرافیایی را نایده گرفته و برای همه مردم هر چیزی را که می‌خواهند با توضیحات کامل فراهم می‌کند.

جمع بندی

بازارهای مبلمان بزرگ زیادی در پایتخت وجود دارد و اکثرا افراد به دلیل شهرت بالای آن‌ها ترغیب به خرید از آن‌ها می‌شوند. فروشگاه مونیکا چوب با دارا بودن انواع مبلمان و سرویس های بسیار شیک و لاکچری در منطقه اکباتان تهران یکی از بهترین فروشگاه ها می باشد که طیف وسیعی از انواع محصولات را شامل می شود که در بازه قیمتی مناسب ارائه می شود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *